Alla vägar bär till Rom!

Nä men jag tar med mig ungen på sin första flygtur då, så den får vänja sig. För semester ska jag åka på fortsättningsvis också!

I morgon kl 07.15 kommer en taxi och hämtar mig och J och sen drar vi till Rom och firar nyår i 8 dar. Nu blev det ju inte riktigt som jag tänkt mig (vinprovning, mysiga resturangbesök med tillhörande vin och skumpa och cocktails på tolvslaget )

Men jag klarar mig nog bra med att äta pizza, pasta och titta på den italienska arkitekturen. Ett glas skumpa får jag på tolvslaget ändå har jag bestämt!

Så Ciao Bella! Vi ses nästa år!

Ps. Mitt julrim till familjen gick kanske inte som jag förväntat mig men budskapet kom ju fram. Dubbelt upp så att säga.. Ds.


Kommentarer
Postat av: beKcAN

Lelle, jag vill veta exakt hur det gick när du berättade för familjen... Puss

2011-12-27 @ 12:14:55
Postat av: mami

Jo de gick skitbra för min del,vette fan va som hände med andra..:) have a nice trip

2011-12-28 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0