Hemligheten sprids....

Har nu ikväll berättat om baby Bab för Sandra och Elin via Maria kan man säga. Jag och Maria har kommit på att hon ska filma allas miner när jag berättar eftersom jag inte är där i egen hög person och sen skicka till mig så jag får lite av en reality view...

Sen ska jag göra en liten ihopklippt video av det. Synd bara att jag inte fick Saras min när jag gråtande och panikslaget ringde eller Marias när hon fick nyheten liggandes i en sjukhussäng...

Jag blev så glad av era responser Sandra och Elin! Värmer mitt hjärta! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att börja berätta! Haha, jadu synd att inte min min filmades. Den var rätt chockad...

2011-12-21 @ 23:14:17
Postat av: Elin

Åhh jag tror jag fortfarande är lite chockad ;) Åhh en liten baby bab <3 längtar tills du kommer hem så jag får krama om dig!!

2011-12-22 @ 09:11:45
Postat av: beKcAN

Haha :=)

2011-12-27 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0