Jag är ingen ängel!!

11 dec, söndag

Det enda jag ser och läser om är det här med rökningen. Nolltolerans från dag 1!!!!!!! Du dödar ditt barn! Farligt farligt farligt! Jag vet jag vet jag vet!!!!! Sluta hacka på mig om det dumma internet jag vet att det är farligt! Jag vet att jag dödar mitt barn men jag får panikdippar när jag inte tror att jag klarar av att bli en bra mamma eller en mamma överhuvudtaget och då röker jag. En halv cigg, ok!!! Jag är ingen jävla ängel!

Förresten, borde jag inte gilla barn jag ser på stan? Det gör jag inte, inte det minsta..


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, jag gillar fortfarande inte barn på stan. Egna barn, andras ungar, du vet :)

2011-12-11 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0