Kärlek, glädje och trygghet!

Idag är en bra dag, jag vaknade upp UNDER min stora kärlek men det gjorde bara att jag fick mig ett skratt direkt på morgonen. Sen låg vi i sängen och pratade lite om baby Bab, att jag nästan varit gravid i två månader! J är så himla stolt och vill bara berätta för alla! Jag har också en dag idag, vill bara ringa till mina vänner och berätta! Kommer aldrig kunna hålla mig tills jag kommer hem till Sverige! Kanske blir ett litet julklappsrim skickat till dom?

Måste iallafall hålla ut tills efter vi varit hos doktorn och sett så allt är ok.

Efter det sockersöta inlägget så kan jag ju neutralisera det hela med att säga att så mycket som jag rapar och fiser har jag aldrig gjort i mitt liv förut! Och ni vet ju att jag aldrig fiser!!! Jag är som en gasfylld ballong! :)


Kommentarer
Postat av: Beckan

Låter underbart! Jag vet den där härliga känslan :-) Saknar dig

2011-12-18 @ 00:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0