När jag och allt omkring mig förändrades.

"Onsdag den 7 december, klockan är ungefär halv åtta på kvällen när jag kissar på stickan och hela världen krympte och växte på samma gång, när jag såg texten som sa: Pregnant 3+.
Jag svär att jag för en sekund varken kunde höra eller se. Allt blev vitt....
Alla känslor som jag någonsin haft och kännt sköljde över mig som en rasande tsunamivåg och jag blev rädd, glad, skräckslagen, fick panik, ångest, blev gråtmild, kärleksfull, kände enorm ömhet och innerlig kärlek, jag blev otroligt nervös och spänd.
Sen gick jag ned för trappen, in till köket, där J stod och visade honom den vita stickan som förändrade mitt/vårt liv på 30 sekunder. ( det tog endast 30 sekunder för det här testet som jag köpte att visa resultat ) Han tittade på mig gav mig en kram och då grät jag i hans armar utan att veta varför och kände mig som den minsta människan på jorden. Tårar av lycka och glädje eller tårar av rädsla och ångest? Jag vet inte, allt är bara svart eller vitt, min hjärna är tom, jag kan inte tänka, inte känna. Men mina kinder är glödheta, mitt hjärta bankar och min kropp skakar som ett asplöv"



-Uttaget ur mina anteckningar den 7 dec 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0