Åh allsmäktige Google!

Vad gjorde man innan Google fanns när man var gravid?!!

Igår när det var dags för 542 och sista kissen för dagen så var papperet efter avslutad torkning rosa. Torkade igen med skräck och samma resultat. Rosa flytningar betyder bara en sak för en nervös blivande... Missfall.

Jag fick panik och jag och J googlar så fingrarna glöder. Överallt ser vi missfall, missfall, missfall i v 23 ( jaha där kom det ) men sen läser jag på en sida att det också kan vara fullt normalt och att det kan vara ett blodkärl som spruckit där nere eftersom allt töjer och sträcks nu. Gör det inte ont och händer någon enstaka gång så är det ingen fara.

Jag slappande av lite men började då istället gråta... Tills vi kände baby Bab i helt vanlig tid när den lille brukar ge sig till känna. Gud va härligt med sparkar för en gångs skull!

I morse var det inget rosa alls någonstans och jag drog ett halvlättnadens andetag..


Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Du.. när jag var i vecka 20-25 med båda barnen så har jag TOKBLÖTT en eller två gånger, alltså vi pratar mens-blöda!



Båda ggr efter mysig stund med fadern i sängen så blodkärlen är ju toksköra!



2012-04-05 @ 10:38:48
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0