Dagens påskägg!

Dagens påskägg!

V 23 ( 22+4 )
Magen är inte längre lika spetsig och står inte ut lika mycket som den gjort de senaste 2-3 veckorna. Nu är den mer rund och högre upp och ser därför, enligt mig, mindre ut. Dock kan jag lova att den inte känns mindre. Det måste till vissa finjusteringar när det ska ske mirakel mellan lakanen samt så måste jag, likt en äldre dam med rädsla för bruten lårbenshals, sakta resa mig ur liggande/sittande läge för att inte drabbas av plötslig sammandragning som förlamar mig i den position jag befinner mig i för ca 10 sek. Borde egentligen filmas för klickpotentialen den har på YouTube...




Kommentarer
Postat av: Sandra Berglin

Du är jätte vacker!

2012-04-07 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0