Den positiva arbetsveckan?

Min positiva arbetsvecka är över och helgen stundar! Hur gick den då? Måndag gick som sagt kanoners. Tisdag fick jag supervärk i ben och fot ( det drabbar 90% höger ben och fot nämligen ) onsdag var ok, torsdag blev jag förbannad på hur vi blir behandlade på jobbet ( som slavar med noll intelligens! ) och idag har det gått bra både med temperament och värk i kroppen.

Det jag har märkt är att magen blir alltid superhård och väldigt rund när jag jobbar ( är det för att jag anstränger mig/böjer mig mycket/står upp i långa perioder? Vad tror ni? Några erfarenheter kring detta? ) samt att Ibland om jag jobbat länge får jag känslan av att benen domnar bort lite och blir hemskt svaga så det känns som jag inte ska orka hålla mig själv uppe. Får också med jämna mellanrum ischias liknande smärtor på höger sida. En strålande smärta från rygg ner till foten om jag lägger min tyngd på den foten. Detta har funnits där sen innan graviditeten dock men domningskänslorna har kommit senaste veckan.

Tips och erfarenheter på detta mottages också tacksam. Så kom igen: lek doktor, psykolog, benknäckare, massör, barnmorska eller husmor med goda råd!

Sammanfattningsvis så har veckan varit bra, med jobb för mig alla dagar, inte lika mycket värk som förra veckan och på ganska bra humör. Nu ser jag massor fram emot tisdag då jag ska till barnmorskan igen för koll!

( ingen bild kommer i det här inlägget då jag precis upptäckte att man kan skymta min nipple i pyjamas-inlägget och det gör att det blir en bild att istället återgå till och gelehallonspana på )


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har för mig att min mage oxå blev stenhård när jag hade överansträngt mig. Ta det lugnt istället Linnea, det är inte värt att riskera nåt bara för att tjäna pengar! Puss!

2012-04-21 @ 16:15:32
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0