Hannah och Amandas pod!

Jag har laddat ner "Hannah och Amandas" poscasts och började lyssna på dessa igår på jobbet. Hannah Widell- ni vet den första svenska mulliga modellen och som har haft en egen talkshow och hennes syrra Amanda som är gift med Alex Schulman.

Första ämnet som togs upp i det avsnittet jag lyssnade på handlade om graviditet då Amanda är gravid igen. Det diskuterades om att man borde få vara ledig den första månaden också istället för bara den sista eftersom hormoner och känslor flödar som attan just då. Hur hetsigt det har blivit med hur kroppen "ska" se ut under graviditeten och självklart hur en förlossning är och det som väntar i slutet av all smärta.

Det gav mig mer frukt på den vågskålen som har positiva tankar kring förlossningen på sig.

Jag rekommenderar er alla att lyssna på deras podcast. De tar upp intressanta ämnen och är varma och roliga i sina diskussioner. Avsnittet med kroppsideal var också bra! Ladda hem gratis på ITunes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0