Len som en barnrumpa!

Jag har nu gått in i en period i graviditeten som är helt fantastisk rent utseendemässigt. Nej jag tycker inte att jag "strålar" som man läser överallt att gravida kvinnor gör i och omkring de här veckorna. Men jag ser fräschare ut! Mitt hår glänser, är lättare att borsta och faller finare, det är till och med lockigt ibland!!! ( hur nu det är möjligt då mitt hår rätar ut sig efter 30 min trots 3 timmar med lockborsten och hårspray styrka 5 ) Min hy är helt sjukligt len ( dock hårig, jävlar vad det växer! ) och glänsande och känns inte alls blek och glåmig som sig bör i april efter en lång vinter.

Men det som förvånar men samtidigt glädjer mig mest är att de förtretliga celluliter jag dragits med på baksidan av mina lår i flera års tid är typ borta! De försvinner även varje gång jag varit i Thailand och låter massörerna jämna ut mig flertalet gånger i veckan men de kommer krypande tillbaka.. Men nu är de borta igen! Det är inte längre en tvättbräda jag drar handen över när jag känner efter utan lent och mjukt!

Jag vet inte om detta beror på graviditeten och hormonerna eller om det är jobbet men nöjd är jag.

Och när vi ändå talar om utseende så är jag också hittills nöjd över att det mest är magen som växer och inget annat. Jag använder samma trosor och överdelar men har slutat använda mina normala jeans för det är så obekvämt över magen. Men jag får fortfarande på mig dom!

Vi får se hur länge detta håller i sig... Peppar peppar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0