Mage, tuttar och kroppshår

Något som är bra med fetmagen är att andra kroppsdelar ser slanka och fina ut. Jag har tex börjat gilla mina nyckelben, armar och min hals. De ser så smala och fina ut. Rumpstumpen ser också mindre ut. Det enda som egentligen växer som ogräs är mage, tuttar och kroppshår.

Det å andra sidan har sina otroligt stora nackdelar. Jag tror jag måste slösa pengar på en ny BH eftersom den största som jag har nu börjar bli för liten. Bröstvårtorna vet vad som komma skall och är på väg att rymma ur BH:n nu. Magen som kroppsdel ( inte innehåll ) är endast ren och skär ondska. Jag menar: jag minns inte ens hur det är att sova på mage längre! Men jag tror att det var skönt. J säger att jag alltid sov på mage förut... Innan magen själv kom och tog över rätten att bestämma över sig själv. Det är nämligen helt omöjligt att sova på mage, och det är oskönt att sova på rygg för då dansas det så mycket där inne. Så... Framstupa sidoläge is the shit.. Tills någon del av kroppen domnar bort, då får man göra nån sorts abrovink och halvligga på sidan och ryggen samtidigt.

Krävs övning och bra balans, men sen så sover man som en klubbad säl. Och det ska jag göra nu! Positiva dag 1 är över!


Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Börja träna J med att trimma fiffe-fiffeluran redan nu. Jag hade major problems sista veckorna men VÄGRADE komma in på BB med en buske, hahaha.

2012-04-17 @ 07:36:27
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Sandra Sj

Får jag länka på min blogg? Så slipper jag knappa in adressen vareviga gång jag på jobbet smyger in här? :)

2012-04-17 @ 07:40:09
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Lelle

Länka på Sandra! :)

2012-04-17 @ 08:16:30
Postat av: Lellelii

Sandra: jag har faktiskt tänkt på det! För jag, likt du kommer inte kunna åka in vildvuxen och helt ovårdad. Haha!

2012-04-17 @ 22:01:12
URL: http://babybabuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0