Med stolt gravidkropp!

Jag tycker att min kropp är snyggare nu än innan jag blev gravid. Just i detta stadie av graviditeten speciellt. Jag känner mig smal vissa dagar och vacker! Jag tycker mina armar, ben och midja har krympt och blivit mer i proportion till min kropp. Brösten sitter bättre och är fylligare, rumpan är precis som den var innan och benen känns slätare.

Det är nog därför jag utan ånger eller större bekymmer lägger upp så mkt bilder utan kläder där man ser magen bättre. Just för att jag trivs med den och är nöjd. Jag bryr mig inte så mycket, har iof aldrig gjort heller.

Dock så kan jag å andra sidan inte förstå tjejer som inte kan visa sig i underkläder på bild eller till och med offentligt ( typ omklädningsrum ) när de mer än gärna stället upp på tusentals bilder poserande i bikini. Det är ju samma sak! Bikinin är förmodligen till och med mindre! Varför detta ramaskri om att det då blir en sexuell bild och man ses som lite lortig?

Här är jag i mina underkläder! Har en bikini i exakt samma färg, kanske skulle ha tagit på mig den istället, för att jungfru-ifera mig själv efter den okristna drömmen jag hade tidigare...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kör på underkläder du Lelle, man ska ju inte bry sig så mycket om vad folk tycker! Å jag tycker oxå att du är jättefin! :)

2012-04-21 @ 16:19:12
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp
Postat av: Cicci

Hej vännen!! Hoppas allt ät bra och att du mår bra!! Ville bara säga att du är så himla vacker!! Puss

2012-04-21 @ 16:34:36
Postat av: Sara L

Exakt så kände jag mig också fast lite senare i graviditeten, typ v 30 eller så.

Underbar känsla :-)



Btw, du är väldigt vacker.!

2012-04-21 @ 17:55:19
Postat av: josefin

en gosse i magen ser jag;)

2012-04-21 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0