Namn!!

Alltså det här med namn..
Det blir svårare ju närmare vi kommer slutet av denna graviditet.

Jag som gillade namnet Noah skarpt i början har liksom tappat feelingen för det medan J börjar gilla det mer och mer. Charlie vill jag mer ha om det blir en tjej...

Det är tre namn som är aktuella för om det skulle bli en tjej. Alla är engelska men lätta att försvenska.

Charlie
Billie
Elise

Dom tre har liksom funnits där sen dag ett och står sig fortfarande.

På killfronten då? Jag har börjat gilla Jays favvonamn mer och mer. Travis. Jag måste smaka på det lite mer bara. I övrigt står det helt still på killnamn!

Ge mig lite förslag! Men det måste vara namn som är lätta att säga på engelska om det är svenska. Tvärtom är det inte så noga. Svenskar är så duktiga på engelska ändå.

Vad skulle en liten Linnea & Jay pojke heta?


Kommentarer
Postat av: papi

Jaylin e inte det de fiffigaste s

funkar både på kille o tjej och i alla land :-)

2012-04-30 @ 10:21:41
Postat av: mami

Erik :)

Min pappa hette Erik samt min morfar :)

2012-04-30 @ 11:01:34
Postat av: Josefin

Bosse eller Åke! Jag fick tyvärr inte igenom det men hoppas du får det! 😃

2012-04-30 @ 14:06:57
Postat av: Sandra Sj

Jolene var mitt guldnamn om Isan var en tjej, ;)

Killnamn är svårare...

2012-04-30 @ 16:43:50
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Sara den rara

Jag är ju hooked på gamla svenska namn, så jag gillar Elise skarpt! Killnamn är svårt, speciellt med engelsk variant. Får återkomma om det!

2012-04-30 @ 18:49:14
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: yvonne morad

hej!

jag tycker att Elise är fint och om det blir en pojke så kan det väll bli Erik efter Mammas släkt.

hoppas att allt är bra och du är så fint gravid,kram Yvonne.

2012-04-30 @ 23:10:22
Postat av: beKcAN

Jag älskar Charile, känns som ett "Lelles barns" namn;=)

2012-05-01 @ 20:35:27
Postat av: lelle

Sulan: Haha tror du engelsmän kan uttala Åke? Du ska höra hur det låter när de försöker sig på Å, Ä och Ö!



Mamma: Skeptisk på Erik som förstanamn. Inget fel på det men det känns inte som ett Lelle & Jay namn.



Papi: Ditt förslag var ju himla kul faktiskt, men det känns som det kommer på tjej-listan. Låter som ett tjej-namn.

2012-05-02 @ 20:43:13
URL: http://babybabuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0