Present till baby Bab

Idag fick vi en present av Inspektör Colins fru som var till baby Bab. Otroligt snällt och när jag öppnade den kände jag ingen fientlighet alls. ( allt har lugnat ner sig på köp-fronten så jag känner mig lugnare ) jag tyckte det bara var roligt.

I paketet låg två koftor som Colins fru stickat själv! Hon hälsade också till mig att de var tvättade med babyvänligt tvättmedel redan så dom är klar att använda på en gång. Så himla gulligt gjort! Den här personen har aldrig träffat mig och ändå gör hon detta till mig på sin fritid!

Så himla fina vita koftor och jag är ytterst tacksam! Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: beKcAN

Jätte fint gjort! Du verkar vara omtyckt där borta :=)

2012-04-23 @ 19:51:09
Postat av: Anonym

Åhhh vad snällt och gulligt gjort! Jag har själv varit hemma och botaniserat hos mina föräldrar och hittat en del stickade och handsydda grejor som jag, brorsan och t.o.m morsan hade när hon var liten! I love stickade koftor!!!!!! :)

2012-04-23 @ 19:55:49
Postat av: Ida B

Det var Ida B som skrev det nyss glömde skriva det :)

2012-04-23 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0