Sexdröm big time!

Tredje trimestern är ju på intågande och det sägs att man drömmer mer om tre saker under denna tid. Relationer, barnet och sex.

Inatt hade jag min sjukaste sexdröm hittills. Jag dreamcheated big time! Och det var så sjukt verkligt! Jag minns allt! Från den andra personens ryggtavla till tungspets! ( förlåt Towa! Haha! )

Kort sammandrag: jag jobbar på Burger King på Frösön ( gamla Tages ) och kommer försent två dar i rad för att jag är och ligger med Towas kille Henke i deras fina radhus. Min chef på BK är min chef här i England och för att han inte ska sparka mig så har även vi något slags sexuellt utbyte på hans kontor...
När jag kommer för att hämta kläder som jag glömt hos Towa och Henke kommer Towa på oss och bankar skiten ur mig i hallen samtidigt som hon tycker det är rätt åt mig att jag också smittats av den nya könssjukdomen Henke har ( jag visste om hans sjukdom men det var ok ändå tydligen ) allt slutar med att Henke fortsätter smygringa mig och vill träffas men i ett av samtalen är det Roger Wigant ( en vän ) som jag misstar för Henke och tvingas därför spendera natten med honom istället.

Jag är gravid genom hela drömmen men J existerar inte alls förutom när jag i det precisa smittögonblicket får könssjukdomen. Då jag funderar på hur jag ska kunna förklara det här?!
Vid ett tillfälle vaknar jag och går på toa men fortsätter drömmen precis där jag slutade innan jag vaknade.

Har läst lite vad dessa sexdrömmar beror på och det är en massa faktorer. Ökade hormonen, ökad blodmängd i kroppen, det undermedvetna som säger "farväl" till gamla ex och engångsligg eftersom man ska bli förälder osv.

Kände mig skyldig när jag vaknade men tyckte det sjukaste med allt var valet av ligg. Jag känner nämligen inte Henke, jag vet bara hur han ser ut. Vi har aldrig pratat med varandra och jag vet inte hur hans röst är. Och Towa då? Jo vi känner varandra men har inte sett eller pratat med henne IRL på hur länge som helst! Och Roger?!

Det är sånt jag undrar om mina drömmar. Var kommer valet av medverkande in? Hur jobbar hjärnan där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0