Skenet bedrar!

Man kan mycket väl tro att jag är en lastbilschaffis eller en lat jävel som dricker mycket öl. Med tanke på pyjamasbyxorna.

Men skenet bedrar vänner och läsare! Jag är bara gravid i V 2.. ( helt ärligt jag kommer inte ihåg nu, 24 eller 25?! )

*kollar gravidappen*.....

Men skenet bedrar vänner och läsare! Jag är bara gravid i V 25 ( 24+2 ) Omkretsen kring ölmaggen står kvar på 97cm av någon anledning, tredje veckan i rad. Magen växer och ryggen krymper? Kommer sluta med att jag ser ut som ett anorektiskt S... Med bröst, med tanke på smörbullarna jag så snyggt försöker dölja...


Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Du har en fantastiskt vacker mage, min vän! En sån vill jag också ha vid nästa graviditet! :)

2012-04-20 @ 08:34:13
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken fiiiin mage du har vännen <3 sån vill jag också ha när det blir dags ;) Saknar dig!

2012-04-20 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0