Skitsvårt....

Provar med allt nu för att försöka få i mig mer frukt och grönt och dricka mer vatten!

Varför? Ja inte är det för baby bab i första hand just nu. Sanningen ska fram och ut. Jag kan inte få ut födan jag stoppar i mig! Helt enkelt. Jag tvångsskiter i skräck en gång i veckan. Och snacka om att det packats väl under den tiden!

Det är numera en större skräck att gå på toa än att gå igenom en förlossning.
Och det hjälper ju inte att det följs åt av ( vi censurerar det här sen ) utslag där bak heller. Jag läste att om man dricker mycket vatten och äter mycket frukt så kan det lösa sig ( huuumor! ) av sig själv, så nu har jag dekorerat mitt finaste fruktfat med massor av gott och ska strax gå och köpa ingredienser till en smoothie och hugga in på min andra liter vatten för idag.

Så får vi se om jag och toasitsen kommer bättre överens nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: mami

P L O M M O N----

DE SOM LIGGER PÅ FATE GÖR INTE ATT DU blir bättre i maggen...

plommon,hur äckligt du än tycker att det är så ät de .......helst sånna som ligger i påse :)

o mera vatten till folket.....

2012-04-01 @ 12:11:47
Postat av: josefin

2012-04-01 @ 15:34:05
Postat av: josefin

håller med mami...PLOMMON!!!!!

Å färsk annanas sätter igång förlossningen;) sägs det iallfall:D

Hoppas ni alla mår bra!

Kramar

2012-04-01 @ 15:35:12
Postat av: Sara den rara

Ja, plommon säger jag med! Det är jävligt äckligt men jag tryckte i mig några stycken under graviditet. Sen messmör, om det nu finns där.

2012-04-01 @ 19:07:32
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: camillash

Även russin kan vara ett alternativ till plommon om du tycker plommon är för äckligt. Ät även hårdbröd!

2012-04-03 @ 02:40:12
Postat av: Veronica

Päron blir man hård i magen av så undvik dem! :)

2012-04-03 @ 12:55:20
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp
Postat av: Veronica

Päron blir man hård i magen av så undvik dem! :)

2012-04-03 @ 12:55:49
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0