Sluttjutet!

Varför ska man när man mår dåligt lyssna på musik som får en att gråta ännu mer? Det har jag gjort den här morgonen, sen pratade jag med J och nu ska jag skärpa till mig! Inga mer tårar den här veckan! Nu ska jag städa vårt fina hus, vattna mina kryddor och Jays tomater, paprikor och chilis och sen ska jag prova gravidklänningen som kom med posten igår och ta bilder på dagens mage! Sen ska jag likt en nätt hemmafru laga chili con carne tills min underbara förstående sambo kommer hem, och sen ska jag som sagt inte gråta något mer. Punkt.

Det här är iallafall gråtsången nummer ett just nu. Det är ju som att slå huvudet på den välkända spiken för mig, för oss.

Jason Mraz - I wont give up
I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up

And when you're needing your space

To do some navigating
I'll be here patiently waiting
To see what you find

'Cause even the stars they burn

Some even fall to the earth
We've got a lot to learn
God knows we're worth it
No, I won't give up

I don't wanna be someone who walks away so easily

I'm here to stay and make the difference that I can make
Our differences they do a lot to teach us how to use
The tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake
And in the end, you're still my friend at least we did intend
For us to work we didn't break, we didn't burn
We had to learn how to bend without the world caving in
I had to learn what I've got, and what I'm not
And who I am

Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Jag har en kompis som är som besatt av denna låt! Den är sååå vacker

2012-04-12 @ 14:04:37
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0