Som en smäck!

Det märks att det har varit högtid. Röda dagar och ledighet. Bloggar har inte uppdaterats lika flitigt och mina läsare har varit ute på andra äventyr då antalet har varit lågt under påskhelgen.

Och jag har självklart varit avundsjuk och velat varit med och ätit gott och druckit gott med vänner och familj men som plåster på mina ytliga sår så har jag å andra sidan sparat en massa pengar, inte förgiftat min kropp med alkohol eller tobak och inte ätit ihjäl mig av godis, tårta och mat så man nästan spricker.... Vilket det kanske ser ut som jag ska göra ändå MEN det gör jag inte, för idag testade jag mina Nudie jeans i strl 28 och de satt fortfarande som en smäck!

Så hurra för en hälsosam och lugn påsk! ( ja jag kan ju prova lura mig själv iallafall )

Välkomna tillbaka till verkligheten vänner och läsare. I morgon går vi och jobbar igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0