Sparkar utanpå!

Igår i soffan sparkade baby Bab så våldsamt att jag höll på att ramla ur soffan. På riktigt alltså. Jag höll på att få smaka på heltäckningsmattan, så chockad blev jag över att hela kroppen skakade till!

Och idag efter middagen ( baby Bab är alltid väldigt livlig precis efter jag ätit ) så såg jag för första gången sparkar på utsidan av magen! Ingen regelrätt fot eller hand eller ens en utbuktning men magen rörde på sig, som en våg som drar fram ungefär.

Sjukt coolt! Jag har börjat vänja mig vid sparkar och hur de känns men jag tycker fortfarande inte det är ett dugg "mysigt", bara ett glädjande dagligt besked om att min bebis mår bra och växer och utvecklas.

Självklart ska jag vid tillfälle filma detta och lägga upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0