Uttråkad tjockis!

Jag vet inte om det är för att det är påsk och det förknippas med afterskiis, mys och fest med hemvändande vänner som jag har börjat känna att det är tråkigt att vara gravid nu.

Eller så är det kanske att det inte händer så mycket på graviditetsfronten nu. Jag har klarat av de 3 första "kritiska" månaderna med illamående och annat skit, sen gått in i en fas med ultraljud, växande mage och slutligen sparkar som varit väldigt spännande och kul.

Nu är det lite stiltje. Magen växer inte så mycket, sparkarna kommer på regelbundna tider och alla UL är gjorda. Det känns som att från och med nu så ska jag mest bara bli tjockare och otympligare... I 14 veckor till! Suck!

Jag funderar dock starkt vad som är fel med alla engelska vågar. Jag vägde mig igen igår, både på två vågar inne i butiken och på en betalvåg och de sa alla tre att jag väger 68 kilo. Jag ska enligt "normen" ha gått upp mellan 5-7 kilo vid det här laget, men om detta stämmer har jag gått upp 2 kilo.. Vilket känns helt omöjligt med tanke på kulan och mina enorma meloner...


Kommentarer
Postat av: mami

Men dra me baklänges helvete va ja skulle vilja vart en fluga på väggen o hört detta..

Ja han har ju rätt ....

Jag tackar OINTRESSERAD Jays pappilapp..

Det kan inte vara kul o få den ena grejjen efter den andra o inte känna glädje över det man får...

Se nurå om en vecka ....håll mej underättad nööö puss love u

2012-04-09 @ 10:38:21
Postat av: mami

skrev under fel inlägg men du fattar vikket under de skulle vaaaaa

2012-04-09 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0