Vardagslyx!

Jag inspirerades av mina egna och Colins ord och ska göra den här dagen lite extra lyxig. Lyx som inte kostar något! Och det är därför jag hade färska jordgubbar till frukostflingorna, gav gas-killen ett extra leende och klädde upp mig lite inför barnmorskebesöket.

Är det något jag vägrar så är det att komma dit som nån fläskmorsa med stripigt hår och hål i träningsbrallorna som en majoritet av de blivande mammor jag stöter på i väntrummet på UL-mottagningen ser ut. Usch!

Tummen upp för vardagslyx även fast man är gravid!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3164549/images/2012/pic_199769978.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: saraaaa

Snyggo! :)

2012-04-25 @ 05:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0