Vilt till i biosalongen!

Vi var ju på bio igår; jag, Jay, Mitch och baby bab. För nog var den krabaten vaken alltid! Vi såg The Avengers och varje gång ljudet var extremt högt ( vilket var typ hela tiden eftersom det är en action film ) så sparkade bebis hårt i magen. Ett tag fick jag byta till nån halvliggandesittande ställning för att försöka få honom/henne att sluta för det var så obehagligt.

Vi var också nära att ta fram "gravid-kortet" ur skjortärmen när vi såg kön för filmen. ( de har inte numrerade säten här så först i kön får bäst plats ) Säga att jag var tvungen att gå på toaletten för mitt tillstånd och sen smita in i salongen och ta platser. ( toaletterna är efter biljettkontrollen ) men det löste sig ändå.

Det här är första gången sen i början på november jag är ute på kvällstid och inne i stan. Första gången på 6 månader! Fan det var nästan lite pirrigt och spännande att se halvonyktra personer gå skrattandes nedför gatorna. Och när Mitch frågade om vi skulle gå och ta en öl efter filmen var slut blev jag som ett barn på julafton! Men J ville inte så vi åkte hem ändå... Där jag somnade i soffan ca 14 min efter jag satt mig där. Bless me!

Det tar på en gravid kvinna att vara ute på äventyr på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0