Ångrat mig...

Gör det ondare att föda barn än den smärta jag upplevde idag på flyget när jag trodde att min hjärna skulle komma ut ur mina öron eller att mina öron skulle explodera så skiter jag i att föda barn.

Grinandes och hulkandes i panik vid landning och nu hör jag ingenting på vänster öra. Bara för att göra det hela ännu roligare så är min väska kvar i Sverige trots att dom BARA hade 4 timmar att flytta den från ett flyg till ett annat.

Just i detta nu hade det varit gott med en cigg.


Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Näe, det är värre med sprängda trumhinnor...

2012-02-06 @ 21:29:30
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Kickiluren

Herregud vad jag lider med dig… Jag fick en akut öroninflammation under landning, när vi kom hem från Grekland förra året. Jag trodde att det var trumhinnan som spruckit, eftersom det var det mest smärtsamma som jag upplevt, men den sprack efter ett dygn och DET var en lättnad. Så länge det gör ont har den alltså inte spruckit än. Dövheten ger med sig efter en måndad ;) Föda barn är alltså INGET i jämförelse!!

2012-02-07 @ 10:27:40
Postat av: Sandra Sj

Oavsett så är det mer värt att föda barn. Du får ju nåt jävligt gott utav det vilket du itne får av ett ont och dövt öra... ;)

2012-02-07 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0