Charter!

Jag har nu varit kall och frusit konstant sen i november. Vet inte om det beror på graviditeten eller om det är den engelska vinterkylan som jag inte är van vid. Iallafall så kom jag på lösningen idag på jobbet. Idéen liksom fastnade i huvudet och när saker fastnar sådär i mitt huvud så måste jag genomföra dom. Vare sig det kan vara att starta ett eget företag eller köpa de där skorna jag såg i skyltfönstret.

Lösningen är: En all inclusive vecka i Grekland i Juni! Ju mer jag tänkte på det desto mer kände jag att JA!! En charter är precis det jag vill på nu! Där jag och magen kan flyta i poolen, få D-vitaminer från solen, äta tzatsiki tills vi spyr och dricka kall iste i solnedgången på balkongen.

Sista resan utan barn liksom! Och nu när vi köpt kök så får vi två månaders gratis hyra som vi då istället kan spara för detta ändamål!

Är det någon som vill följa? På en avkopplande vecka i den grekiska övärlden där det inte kommer festas över huvud taget men njutas i solstolar med böcker, god mat, dopp i pool och strosande efter strandpromenaden? ( hittat flyg + all inclusive 7 nätter för 4000kr )

Det här blev min och J:s Alla hjärtans dag present till varandra!


Kommentarer
Postat av: sis

Åååå lite suuugen! tänk om jag får igen på skatten som förra gången? fast jag hinner nog inte få,de kommer i juli va? men sen kanske du inte har nån lust att åka med din syster? :)

2012-02-15 @ 13:18:15
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Lelle

Ja skatten kommer vid midsommar men då tycker jag du kan spara den och flyga till mig i höst med bebis ;) <3

2012-02-15 @ 15:52:01
Postat av: Åsa

Jag och Malva hade gärna följt med men vi tänker spara pengar till att vara med bebis i stället, för när han kommer ska Åsa ha massor med tid med honom! =) Just de, för det är en pojke. Det vet jag!

2012-02-16 @ 13:44:31
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag och Malva hade gärna följt med men vi tänker spara pengar till att vara med bebis i stället, för när han kommer ska Åsa ha massor med tid med honom! =) Just de, för det är en pojke. Det vet jag!

2012-02-16 @ 13:44:32
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0