Förändring

Dagens tanke.

För ett år sedan idag så var jag på Koh Pangan med J, Carina, Ante, Nicklas, Sara och Amanda och ett gäng svenskar som bodde på vårt hotell. Vi hade poolparty på hotellet på dagarna under den stekande solen och när kvällen kom så klädde vi oss i det traditionella rosa kläderna och målade oss med självlysande färg och gick ut och dansade loss med tiotusentals andra på stranden tills solen gick upp, alltid med en bucket i handen med Gud vet vad i.

Idag, exakt på dagen ett år senare så sitter jag i mitt egna hus, i en förort utanför den engelska staden Leicester i vår soffa tillsammans med min pojkvän. Vi tittar på film, dippar gurka och jag är 17 veckor gravid.

Åh jävlar vilken temperaturskillnad det är på Thailand i feb och England i feb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0