Första egna shoppingen

Vi har inte varit inne i stan tillsammans alls i år så idag tog vi tillfället i akt när vårsolen sken. Jag hämtade ut mitt gratis mum-to-be paket från Boots som innehöll lite rabattkuponger, kräm för röd och irriterad blöjstjärt, ett litet hjälp på vägen paket inför förlossningen med blöja och tvättservetter samt tvättmedel som är skonsamt för barnet. Sen fick jag andra magasinet av Bounty som är ett gravid/föräldra magasin och som jag verkligen gillar. I det här numret testar de sängar, bilbarnstolar och barnvagnar!

Sen handlade vi våra första lilla saker till baby Bab som VI gillade. Det kändes jättemysigt och jag såg hur J:s ansikte strålade efter han betalat. Jay fick välja precis själv vad han ville köpa och det här blev det!


Kommentarer
Postat av: mami

Hur snyggt som helst......:))))

2012-02-26 @ 09:19:43
Postat av: Sandra sj

Jag fullkomligt älskar kombon av bebissaker och hans T shorts!

2012-02-26 @ 09:25:04
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jaysan han kan shoppa han tycker jag! Underbara grejjer! Här har det kommit roliga saker på dollar. Det är ett märke, minns inte exakt men det står Kill The Cat (?) så är det en död hello kitty på! ;) as fränt! hihi

2012-02-26 @ 20:40:15
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0