Att dricka eller inte röka, thats the question..

På nyårsafton stod jag i valet och kvalet om jag skulle unna mig ett glas rött till nyårsmiddagen ute eller ett glas skumpa vid tolvslaget...

Jag kunde inte bestämma mig så jag var tvungen att fråga min allvetande Gud: mamma. Och det mammor säger är alltid rätt. Jag fick svaret: bebis sover gott på ett glas rött... Så jag drack ett glas rött till vår oxfilé i grönpepparsås och det var utsökt! När klockan slog tolv fick vi två plastglas i våra händer av ett gäng italienska kvinnor och sen kom champagnen flygande! Jag skålade och drack en mun av det och ( tog två bloss på en cigg men gillade det inte!!! ) sen var det bra.

När jag kom hem till hotellrummet dock så började jag må skitdåligt. Som om jag vore bakfull. Jag mådde illa och kände mig yr och frös. När jag vaknade upp var det borta men jag fick dåligt samvete...

Jag upptäckte ju dock att rökat inte var gott alls och det stinker! Vinet var ju tyvärr lika gott som vanligt...


Kommentarer
Postat av: mami

BRA att blossen inte smakade gott....

Skit it o röka...

De mår bebisen INTE bra av...(ja som rökte under alla graviditeter) fy på mej....

BRA gumman....puss

2012-01-06 @ 10:41:28
Postat av: Sandra B

Haha, ja fy på dig mamman..;)

2012-01-10 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0