Cravings

Jag kan fortfarande inte äta. Igår åt jag  tre nävar skittles och en halv wrap ceasarkyckling från Teso samt en cola....


Dock finns det en del saker jag konstant är sugen på, antar att det är någon form av cravings, med den skillnaden att när jag väl köper det som jag suktar efter så äter jag det inte.

Iallafall, Lelleliis cravings är:

Coca Cola.
Sötlakrits
Äpplen - halvröda typ Red Delicious eller Royal Gala. Ge mig 700 stycken!
Mintglass
Popcorn

Saker jag mår illa av bara jag tänker på!
Kött
Chips
Ost ( förutom fetaost )

I middagsväg vill jag bara äta spagetti och köttfärsås, varje dag, hela tiden, konstant.

Och utöver det så undrar jag hur det kan komma sig att jag har en snittantal på 60 besökare om dagen på den här bloggen. Jag har ju bara delat med mig av adresse till typ 10 pers ink familj. Så nu blir jag nyfiken! Vilka är ni som läser min blogg? Är det någon jag känner som vet om min hemlighet? Är det några okända där ute som också är gravida? Jag vill veta! Lämna en kommentar och träd fram i ljuset!



Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Jag står för 3 besökare. Min mobil, min dator och min jobbdator! Från början av min graviditet åt jag en miljon ton citrusfrukter och drack juice tills jag storknade, efter det kom mjölken och messmöret. Lakrits hade jag hela tiden :)

2012-01-08 @ 12:56:04
Postat av: Fia

jag står för mitt besök :) har inte delat med mig till ngn annan!

Älskar att läsa dina inlägg, och vilket fint hus ni har!!

Puss

2012-01-08 @ 14:54:35
Postat av: Åsa

Jag, min dator + mobil! =) PUSS

2012-01-08 @ 16:26:43
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag, min Mob och jobb datorn :D läser varje dag!!! :)

2012-01-08 @ 17:38:37
Postat av: beKcAN

Jag & min mobil! Å jag följer dig varje dag Darling och längtar tills du kommer hem. LoveU

2012-01-09 @ 13:05:49
Postat av: Sandra B

Jag läser, från min mobil och dator och har inte sagt det till någon annan. Pussssss

2012-01-10 @ 19:19:00
Postat av: Tinis

Jag, min padda och mobben läser nyfiket varje dag! Puss!

2012-01-11 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0