Doktorsbesök

Var på introduktionsbesök hos doktorn igår. Det har inget att göra med graviditeten, det är bara för att få in mig i systemet. Kolla blodtryck ( superbra btw, säger dom inte alltid att det är bra oavsett vilka siffror som syns på den där apparaten? ) svara på frågor om sjukdomar i familjen, allergier, rökning, alkohol osv. Hade fått en liten kopp tidigare som jag skulle lämna urinprov i men just idag kunde jag inte klämma fram en droppe! Jag har sånna dagar nu. Kissar ihjäl mig ena dan och nästa är det ökentort i blåsan. Jag berättade självklart om graviditeten och innan jag kan boka tid med barnmorskan så måste jag träffa en doktor och fylla i några papper, så det måste jag göra nästa fredag och veckan efter kan jag träffa min midwife!

Jag var iallafall lika lång som sist och har inte gått upp ett gram mer sen jag blev gravid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0