En bättre dag!

Jag har förstått att det inte går att kommentera mina inlägg och att det senaste inlägget kom upp två gånger fast med olika rubriker. Jag skyller på appen på mobilen. Det var där jag bloggade ifrån.

En stor del av denna blogg är ju att få dela med mig av hur allt känns mer er och att ni kan ge mig tips, gensvar, råd, stöttande och så vidare, så jag hoppas mobilappen skärper till sig. Det har fungerat tidigare att blogga från mobilen med kommentarsfunktionen i fungerande bruk.

Idag har jag iallafall en bättre dag än igår. Gårdagen slutade iallafall med att J fick gå med mig upp i sängen, lägga oss och sen hålla om mig och berätta lugnande att allt kommer bli toppenbra om och om igen. Jag kände mig som en mentalpatient. När jag vaknade sved ögonen och fortsatte göra så till ungefär lunch. Men som jag sa, jag har haft en bra dag. En bra dag i mitt liv numera innefattar att jag kan äta och att jag inte mår illa. Hade självklart den vanliga åka-bil-illamåendet på morgonen men det gick över och jag åt båda mina mackor till lunch + ett äpple + två burkar cola. Rörde knappt middagen istället men ändå. Hurra för mig! Dessutom var jag glad och inte trött alls hela dagen. Det enda som spökade var vänster sida av ryggen som verkar gått helt och rakat sig,

I morgon bokar jag flyget hem! Hem till er min bästa underbar familj och finaste bästa vänner! Det finns inget i världen som skulle få mig att avboka den här hemresan. Så mycket behöver jag den, er, Sverige och Östersund för lite drygt en vecka. Jag kan inte vänta!

Ps. Barnmorskan ringe inte idag heller, gav jag henne fel nummer? Osevenfortwonine fourfourninefoorotwo... näe... Ds

Ps2. Tack för de fina kommentarerna via facebook och andra sociala medier ang föregående inlägg. Det värmer och gör mig gladare. Ds2.

Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Så här upplevde jag mina hotmoner... http://sascha.blogg.se/2010/march/tararna-konstant-rinnande-ikapp-med-snoret.html

2012-01-17 @ 22:16:17
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: beKcAN

Åh vad jag längtar efter dig också mitt hjärtegull<3

2012-01-18 @ 08:14:39
Postat av: Ca

HEj gumman jag saknar dig och vill inget hellre än att få ge dig en Grattis kram. Jag har inte kommenterat dina inlägg någon gång men jag läser det ska du veta =)

Jag ska bli bättre. puss puss puss <3

2012-01-18 @ 22:37:42
Postat av: Veronica

Gumman, jag får sånna flashbacks! En dag under min graviditet låg jag i sängen med Thonys armar om mig jag vet inte hur länge för att jag hade panik över att bo så långt bort från mamma! Tvingade Thony att lova att IFALL ATT jag skulle vilja flytta hem igen så skulle han flytta med! Panik panik hur ska jag klara detta utan lilla mamma?!?! Men det går såklart, även om jag alltid önskat att jag hade henne närmare. Men man kan inte få allt och istället får vi nu mer intensiv tid tillsammans med mer kvalitet när vi väl ses :)

Är så glad för din skull och önskar jag var hemma nu när du kommer hem men hoppas vi ses nåt framöver ändå! Kram <3

2012-01-19 @ 20:37:53
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp
Postat av: saraaaaa

Är så kul att hänga med på vad du gör och hur allt kring graviditeten går. Tyvärr kan ja inte ge tips :p det får du ge mig när det är dags för mig istället :) perfekt läsning på bussen till/från jobbet, där ja befinner mig nu.



Kom att tänka på när du bodde med oss på industri, det var så mysigt, men det känns som så längesen..

I sommar blir det "The 3 monkeys"-reunion kan jag lova, vi kommer och hälsar på när det passar!



Puss!

2012-01-20 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0