Ett klokt barn säger Fia!

Om uträkningen stämmer så blev jag gravid den 19 november, på Fias födelsedag! Hon har lovat att det blir ett klokt barn nu, då den blev till på en sån fin dag!

Gick tillbaka i den andra bloggen och kollade vad vi gjorde den helgen. J trodde vi hade den där hotellhelgen men det var helgen före. Helgen baby Bab blev till så var vi i stan, jag fick min IPhone 4S, och vi var och åt utsökt kött på The Almanack med vin till. Senare på kvällen var Mitch här och hängde. Undrar om det var ett tacksamhetsknull för att jag fick telefonen eller om det var rödvinet på resturangen som satte fart på lusten den kvällen, minns att jag verkligen gillade vinet och att det gjorde mig lite rosig om kinderna.

Dagens gravidbild som inte alls är gravidig. Jag har aldrig haft så liten rumpa förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0