Hemma på brittisk mark igen!

Jag har landat på engelsk mark igen. Tillbaka hemma i detta blåsiga, regniga land som jag har saknat! Varför då undrar väl ni? Jo för jag är så sjukligt trött på pizza, pasta och parmaskinkafyllda paninis nu. Är det det enda dom äter i Italien? Jo det är gott men jag läser ju hit och dit om att jag inte ska äta ost om den inte är från Sverige och frysa rökt kött i 4 dygn innan jag äter det osv. Jo tjena, hur lätt är det i mozzarellans och salamins land? Men nu är vi hemma och kan fylla våra magar med burgare tills vi spyr om vi vill!!

Jo! Jag har idag hatat en annan gravid okänd människa. Ingen medkänsla här inte för illamående och annat nej nej. Vårt flyg blev ikväll försenat med 25 minuter för att en 40-årig nånting kvinna var gravid och mådde vääääldigt dåligt. Det skulle kräkas och annat innan avgång. De bytte till slut platser och hamnade självklart bredvid oss långt fram i planet för hon tyckte det kändes bättre. Hon grät och döljde sina tårar bakom stora solglasögon och flygvärdinnorna kom med vatten osv. Det hämtades till och med upp någon sorts vitamin eller medicin från hennes INCHECKADE bagage! Grejen med mitt hat är flest och främst förseningen. Vi skulle med en buss. Om du måste spy, spy i den förbannade spypåsen då! En man spydde bakom en av fontänerna i Vatikanens museum när vi var där! Låt det komma ut bara. För det andra så var det inte så att hon var höggradig och det utgjorde någon fara för henne. Det syntes inte ens!!!! Hon var troligen i samma skede som mig och jag håller för fan ut och daltar inte på trots att jag mår illa. Ta dig i kragen damen! Du är inte den första som väntar barn och definitivt inte den första som flyger gravid.

Ja vi hann med bussen iallafall, trots uppmärksamhetssökaren från helvetet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka! När ska vi berätta för Madde? :D imorgon?

2012-01-04 @ 23:26:31
Postat av: Sara den rara

welcome home! Eller ja, erat home i alla fall :) Den här bloggen har varit väldigt saknad kan jag säga... Hoppas att du mår bra och att allt gått bra, är lite avis på Vatikanen måste jag säga. Men ser fram emot mer rapport senare. Puss så länge

2012-01-04 @ 23:31:05
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: fia

hahahaha å hoppas ni hade det bäst!!

2012-01-05 @ 01:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0