Jag ska inte dö, jag ska bara flyga.

Jag sitter på Gatwick airport efter att ha klivit upp klockan 02 och tagit en buss hit till London. Som tur var sov jag hela vägen men vaknade upp strax innan det var dags att kliva av och självklart kom illamåendet som ett brev på posten.

Jag spelade ut gravidkortet vid incheckningen! Haha! Sa att om det var möjligt ville jag gärna sitta långt fram för " jag är gravid och det får mig att må illa att sitta långt bak". 2D blev jag tilldelad! Tackar tackar!
Ja utnyttja det som utnyttjas går! Har märkt att alla runt omkring mig behandlar mig mer försiktigt nu. Killen vid incheckningen lyfte upp väskan på bandet åt mig för det skulle inte jag behöva göra. Folk på jobbet frågar hur jag mår 100 gånger om dan osv.

Jag ska inte dö kära ni, men visst. Vill nån annan lyfta min tunga väska så är det helt ok med mig.

Ca 3 timmar till avgång. Mot cola-maskinen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0