Jag vill gotta mig i min bitterhet

Hemma från jobbet idag igen för att jag skulle träffa vår köksdesigner Craig och planera vårt kök, Läs om det här....

Huvudvärken från igår satt kvar någonstans där i bakhuvudet och dessutom har/är jag otroligt trött idag. Jag har tagit flera tupplurar under dagen men känner mig fortfarande olustig. Var dock iväg till doktorn för att få min stämpel för gratis tandvård osv samt att boka tid med barnmorskan. Nästa träff med henne blir den 29 februari klockan halv två. Då har vi ju förhoppningsvis varit på UL också.

Fredag kväll strax. Jag har en liten halvdille på att dippa gurka och morötter på senaste så jag har laddat upp med det ikväll framför någon film inlindad i en filt eftersom jag fortfarande är sjukligt kall. Tur att jag åker till Sverige snart och kan bunkra upp med mera dipmixer då det börjar sina i Sverigepåsen nu. Om ni någon gång flyttar från Sverige, så kommer ni efter ett tag att längta och uppskatta de fantastiska små OLW och Estrella påsarna med pulvret som gör alla chips godare. Ska man dippa här köper man salsasås.... hur ska jag kunna lära dom?!

Barnmorskan sa btw igår att det inte ska vara några större problem för mig att jobba kvar på slakteriet så länge jag orkar. Bara jag använder handskar och är noga med att tvätta händerna. Och tro mig, det är inte mkt hud som syns på mig på jobbet. Jag har dubbla handskar samt stålhandsken på ena handen med gummihandskar ovanpå, sen har jag plastärmar på armarna för att hålla mig varm då overallerna är kortärmade.

Så jag har bestämt mig för att jobba kvar tills jag känner att det blir för tungt eller för riskabelt. Jag står ju trots allt på en minimal plattform 3 meter upp i luften.

Trevlig helg allesammans! Får jag höra era helgplaner förresten? Jag vill gotta mig i min bitterhet ni som ska laga mysmiddag med gott vin eller ut på fest osv. Låt höra!


Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Helgplaner: Äta, sova, bajsa. Kul va?

2012-01-20 @ 17:53:40
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Fia

åååå jag ska ladda för nya jobbet på måndag. Ikväll ska jag på tjejkväll och dricka vin och dansa lite disco :)



Puss

2012-01-21 @ 09:03:56
Postat av: papi

egentid då mami jobbar helg,spöa dig i WF skita av dogsen ,förbereda mig mentalt på att det kommer hit en gravid dotter till nästa helg :-) ha ha ha

2012-01-21 @ 10:39:30
Postat av: mami

joppa joppa joppa...sen långledig..preppa för festen

en del o göra......programme ska sys ihop :)

puss

2012-01-21 @ 14:11:16
Postat av: Anonym

får man säja nu elle????

2012-01-21 @ 15:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0