Kiss på burk luktar urk!

Var ju hos doktorn idag och skulle ta med ett urinprov som jag tidigare misslyckats med att utföra ordentligt. Med andra ord, jag har inte kunnat kissa i burken. Idag var det samma visa när jag kom till doktorn. Tom burk då jag är upp och kissar på natten nuförtiden och är då på tok för trött för att försöka mig på att pricka en minimal burk. Resultat: ingen kissnödighet klockan 8.40.

Men skam den som ger sig! Efter mitt besök inne i stan ( och American sweets butiken!! ) så åkte jag hem igen, travade in på Tescos offentliga toaletter, satte mig ner med burken mellan benen, fullt påpälsad vilket försvårade smidigheten i rörelserna och började kissa. Såg ingenting så fick gå på hörsel, kom det i toan eller burken? Trodde ett tag att jag missat hela burken men tittade ner och såg att den svämmade över vilket i sin tur resulterade i att jag kissade över hela handen. Är det verkligen möjligt att inte kissa det minsta lilla på handen när man gör detta??

Så där satt jag, på en offentlig toalett i en matbutik med en hand dränkt i graviditetskiss ( som jag numera kallar det då jag aldrig kommer glömma den här lukten igen ) och en överfull burk med kiss som jag sedan måste tömma lite för att kunna skruva på locket...

Kände mig typ lite som en pundare som låst in sig för att fixa sin dos. Men efter att ha tvättat av mig kisset gick jag stolt som en tupp och lämnade mitt prov i repan hos doktorn... Tills jag kom på att jag fått två nya kissburkar att ta till barnmorskan... Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0