Minijeans

J:s mamma kunde inte hålla sig sa hon... Och sen gav hon oss två par mini jeans. Ett par tjejiga och ett par killiga. J:s syster är så till sig över det här att hon ska trycka upp en egen "faster"- tshirt när det är dags. Tror ni vi kommer bli överöst med presenter?

Blir det en tjej dock så måste jag säga till Maria och Lindsey att inte köpa tre miljoner rosa plagg för min dotter ska inte bli någon sockersöt sak dränkt i rosa. Risken är dock stor då Lindsey har två söner och Maria fyra, och de vill inget hellre än att det ska komma en tjej till familjen.

( till konstant frusna mig hade hon köpt en onepiece!! Nu kommer J aldrig se mig utan kläder igen! Haha! )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyra om de blir en flicka

Om de blir en pojke,vad?

2012-01-10 @ 19:49:05
Postat av: mami

de va ja som skrev

2012-01-10 @ 19:49:50
Postat av: Sara den rara

Bra där! Inga rosa stereotyper :)

2012-01-10 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0