Namn

Mamma kommenterade ang namn. Det är så himla tidigt ju men på min engelska gravid app så finns det namnförslag så vi har tittat där var för sig och sen klickat i våra favoriter för kille och tjej.
Och här måste vi kompromissa. Vi vill inte ge barnet ett namn som blir svårt för någon av oss att uttala. Ett annat problem här är uttalet på namn som funkar både på svenska och engelska. Och det är där mitt favorittjejnamn försvinner. Tyra. Jay kan inte uttala det svenskt och jag hatar uttalet på engelska ( tajraa ) Dock så står Tyra med som andranamn tillsammans med Linnea.

Favorit tjejnamn hos oss just nu är Grace och Elise.

På killsidan har jag blivit fetdissad när det kommer till mitt favvonamn Oscar. Jay hatar det. End of. Aiden, Travis och Noah står högt på listan istället dock.

Själv gillar jag Charlie... Vare sig det är en kille eller tjej.

Så! Där var tankarna kring namn ute. Kommer säkert ändras med tiden..


Kommentarer
Postat av: mami

ja eller Charlie..kille...

Tinas son heter ju så lite coolt...



tina söderberg allså....

2012-01-10 @ 21:15:08
Postat av: Sara den rara

Elise gillar jag skarpt!

2012-01-10 @ 22:30:39
Postat av: MaddePadde

Noah tycker jag ær super fint!!=) Puss<3

2012-01-11 @ 10:24:12
Postat av: MaddePadde

Noah tycker jag ær super fint!!=)<3

2012-01-11 @ 10:31:16
Postat av: Sandra B

Jag gillar både Grace och Elise, och gillar även Noah och Charlie. Speciellt Charlie, det känns som att det kommer passa på en liten Lelle & Jay kopia :)

2012-01-11 @ 22:19:15
Postat av: beKcAN

ah Charlie :=)

2012-01-11 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0