Oansvarigt partydjur?

Ca 40% av de som gratulerade mig tyckte samtidigt att det var en nästan chockartad överraskning att Linnea Lelle Lindberg kunde/var gravid! I dont blame you. Så tänkte jag också. MEN det som jag går och fnular på nu är varför ni tyckte så? Är jag så odugligt mamma-material? Eller tycker ni jag är oansvarig eller för mycket partydjur? Jag menar om till och med ens mamma inte trodde att jag skulle skaffa barn så måste det ju finnas någon tanke bakom mig och min personlighet som gör det?

Jag kan iallafall berätta att jag blev lika chockad som ni när jag fick reda på det och har sen innan den 7 december aldrig trott att jag skulle skaffa barn, eller mer kanske att jag inte kunde!? Min grej i livet hittills har varit andra saker. Karriär ( Fort, läs vidare nu...... ) resor och vänner. Men det hände. Och det hände nu. Och efter ett par dagars funderande över vad som var rätt och fel för mig så kände jag att: Det blir nu. Nu eller aldrig. Det blir ju inte heller sämre att jag har den bästa dad-to-be i hela världen heller som gör att det känns tryggt och bra.

Men som sagt. Spit it out! Jag vill veta varför ni tyckte detta var så otroligt oväntat!

Kommentarer
Postat av: mami

Ingen tycker nått som de verkar :)))

2012-01-29 @ 10:07:34
Postat av: Jana

Jag tyckte ingenting. Det var bara en rolig nyhet att läsa. Att en sådan nyhet gör dig och dina nära lyckliga är det ända som räknas!!

2012-01-29 @ 10:51:14
Postat av: Ca

Jag tycker inte att det va helt otippat och du kommer att bli en fantastisk mamma :)



jag tror folk blir förvånad över att det gått så liten tid med jay, men jag (som tycker jag känner er) har sett att ni kan gå hur långt som helst för den andre å det e kärlek!

puss puss

2012-01-29 @ 19:53:40
Postat av: Åsa

Inte ett dugg förvånad =) haha men jag kommer berätta för babybab om när du innan du själv blev mamma tog på kusinen blöjan bakochfram hihi sen även kommer jag skicka över ost chips till bejbisen!

2012-01-30 @ 09:38:22
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0