Tack för alla gratulationer och välkomna nya läsare!

Jag berättade ju om baby bab för the wööörld igår. Alltså på facebook. Kände att det spelar väl ingen roll. Måste ju vara bättre att berätta om den glada nyheten istället för att hålla det hemligt, och om det sedan olyckligtvis händer något så vet ju min omgivning varför man mår dåligt.

Iallafall så har min telefon aldrig varit så aktiv förut. När dagen var över hade jag 138 likes och 96 kommentarer. Fick ladda telefonen två gånger under dagen, haha!

Måste ju erkänna att det var otroligt kul att berätta och på ett sätt skönt, för jag är så himla dålig på att hålla glada hemligheter för mig själv ändå. Sen alla likes och gratulationer gjorde ju inte det hela sämre. Tack för det vänner!

Många som ville läsa också. Det trodde jag inte, men det är bara kul. Får lite ångest nu bara över hur jag ska kunna hålla någon sorts "rolig" standard på en här bloggen. Ni vet ju hur jag är. Ska man skriva även för andra måste det vara underhållande också, trots att det kanske handlar om illamåenden och noll aptit.

Jag ska göra mitt bästa, och som sagt.
Otroligt glad att ni vill läsa. Känns som jag har er här i England hos mig nu när magen ska börja växa och allt!

Puss!

Nu ska jag och J gå ut i stormen och fika på Tesco. Jag har inte ätit middag sen i torsdags och J ska nu tvinga i mig mat. Kan bli en rolig syn för de andra gästerna på fiket.

Kommentarer
Postat av: Sara L

Så jäkla kul att ni väntar barn =) Hoppas du får en bra och mysig graviditet.



Det där med maten:

Jag mådde skitdåligt ända till v.32 nånstans. Så fort jag ens tänkte på mat så tappade jag lusten. Kunde vara hungrig och sugen men så fort jag skulle till att börja med något så gick det bara inte.

När jag väl lyckades att få ihop något så kunde jag inte äta det.

Jag åt väldigt sällan och jag blev den grinigaste och suraste människan på jorden.



Det enda som fungerade var när Mange lagade mat när inte jag var hemma, Jag var på jobbet eller ute och gick. När jag då kom hem hann jag inte reagera och tänka så mycket på maten utan satte mig och åt.



Kanske funkar för dig med.



Nu blev det kanske mycket text och lite luddigt, men jag hoppas du förstår.

2012-01-23 @ 12:20:38
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Ca

Ska du lägga upp magbil under månaderna? PUSS PUSS Ca

2012-01-23 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0