Allt är lugna gatan!

Ingen bebis så långt ögat kan nå! Och inga mer kroppsliga vätskor som läcker ur idag heller. ( so far ) Vi kan alla slappna av. Well, jag var avslappnad hela tiden eftersom jag ändå kände på mig att: Nä, det är inte dags än...
 
Sov skönt och ganska så bekvämt i natt dessutom!
Kanske efter det uppfriskande härliga skype-samtalet med Madde? Mer skypande med er fina vänner! Jag behöver höra era röster IRL!
 
Idag ska jag åka in till stan och fixa mina bryn en sista gång, samt köpa upp mig på lite saker som jag kanske inte har så mycket tid till att åka och handla om ett par veckor. Lite nytt smink, mitt favvo-shampo/balsam osv. Ska också köpa en liten kärleksgåva till J bara för att han är så fin och förtjänar det. Håller mina tummar ( och Saras ena! ) för att mina fogar ska vara snälla med mig idag!
 
Innan dess så ska jag vänta in en leverans ( IGEN! ) Idag kommer det faktiskt två saker tror jag, Byrån och gungstolen ska fraktas in i vår lilla lilla hall och sedan bli ståendes där tills sambon kommer hem och kan ...
 
 
10 minuter senare..
Ikea knackade på! Byrån is in the house!
Jag blev utfrågad när bebis skulle komma och om min ålder. Haha! De två männen tyckte jag såg ut som 18 och blev mycket chockade när jag sa att jag är 28. Jag gissade på den ena av karlarna och sa att han nog var i min egen ålder och chockad blev då jag när han berättade att han var 38! Vi kom överens om det var våra babyface som gjorde det. Sen fick jag det klassiska tipset: Sov nu, för det blir lite av den varan snart, och sen var de trevliga männen borta igen.
 
Är skitsugen på att skruva ihop byrån och vika ner alla små söta kläder och stoppa ner blöjor och tvättlappar och annat i de små lådorna, men jag har blivit vänligt men bestämt avvisad att röra dessa tunga paket förrän J kommer hem, så jag får väl lyda då.

Kommentarer
Postat av: Madde L

Tacj för samtalet igår det va underbart! Puss och kram

2012-07-12 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0