Att expandera i fast forward

Skulle man klistra upp en filmkamera i min panna som pekade nedåt och spela in brösten och magen dygnet runt och sedan spela upp det i highsspeed såsom när man ser typ soluppgångar/nedgångar på Afrikas slätter på Discovery Nature...
.
Ja iallafall, skulle man göra det så skulle man med blotta ögat se dessa tre ting växa i en rykande fart. Bröst 1, bröst 2 och det enorma extra bröstet nedanför.
 
Min navel som har varit sitt vanliga söta jag, börjar nu långsamt falla offer för den starka kraft som är en växande bebis och är på väg att poppa ut. Det är bara en ytterst liiiten navelingjutning där nu. Ingen risk för navelludd om man säger så.
Mina reveben är ömma och precis under bygeln på BH:n så är det så ömt så jag på riktigt tror att det är blåmärken på insidan där ( man kan ha det btw, blåmärken på insidan av kroppen, kor har det också. Det ser likadant ut som på utsidan. )
Mina bröstvårtor ser ut som två gigantiska gelehallon på en tårtbotten av choklad och jag kommer förmodligen kväva ungen när denne ska feed on me om nån månad.
 
Allt detta ihopklämmade men samtidigt utvidgande av min kropp gör att jag känner mig som ett paket 250g smör som försöker få plats i den minsta Tupperware-lådan. Vad för slags liknelse det nu är.....
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

Skit i kamera på skallen kom ihåg å ta mere ipadden på sjukan du......så man få va med :)))
O så får man trycka in pattarna lite för bebisens lilla näsa ,ja mena så den inte kvävs av dina bomber hahahaha....Hoppas du får mjölk gumman.
Själv va jag aldrig nån mjölk kossa FAST mina pattar va stor som basketbollar så fanns det ändå inte så de räckte mer än en månad me dej...
Kickan 7 mån
Niklas 5 Mån.

2012-07-07 @ 14:02:45
Postat av: Lisa

Fixa en bh utan byglar! Och försök hitta en amningsbh utan byglar, då byglar kan öka risken för mjölkstockning om dessa klämmer åt på fel ställen....

2012-07-09 @ 07:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0