Baby babs rum är klart! ( Skrivet I tisdags innan livet tvärvände )

I väntan på att jag ska bl moster - ja exakt, inte mamma- igen så har jag tvättat mer bebiskläder OCH så kom min vackra gungstol och baby babs gardiner, så nu är mitt lilla projekt klart! ( Det ska in en stor grov rund näverkorg också när bebis blivit lite större och har leksaker, och det ska bli förvaringen för dessa medan leksakerna fortfarande är stora, har redan sett ut exakt vilken korg jag vill ha, framförhållning kallas det! )
 
Jag är jättestolt över mitt projket och det spelar ingen roll att jag spenderat mellan 5-6000 kr på rummet, det är precis så som jag ville att det skulle vara. Ett rum som är funktionellt och stilrent och inget klassiskt barnrum med massa Disney eller pluttinutt-saker.
 
- Det är lätt att nå blöjor, våtservetter och annat om man byter vid det avtagsbara skötbordet.
- Jag kan sitta under vaknätter i min gungstol ( som är otroligt skön att sitta i! ) och vyssja bebis.
- Det finns mycket utrymme för alla bebis kläder i den stora byrån.
- Och när bebis börjar utforska världen så finns det ett helt äventyr i väggdekalen med alla fåglar, löv och trädet.
 
Vad ska jag nu ta mig för de sista 20 dagarna? Inga paket som väntar, inget att snickra ihop? Inget att sätta upp?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

Svar: Haha hade inte så mycket annat att göra när jag var gravid, nu har antalet inlägg per dag drastiskt sjunkit kan jag lova! Vilket är lite synd. Bloggar numera på min vanliga blogg lellelii.blogg.se om du vill läsa om livet efter graviditeten :)
Linnea Lindberg

2013-02-06 @ 17:26:05
URL: http://bewonder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0