Blir jag moster snart tro?

Det enda jag har ätit idag är en tallrik Activia jordugubbsyoghurt med musli och en ostscone och nu har jag den värsta halsbrännan ever! Vad var det som triggade igång den nu då? Det var ju inte tomater i det, inte choklad, inget starkt och inget surt... SUCK!
Vi som skulle ha MIB-maraton resten av eftermiddagen/kvällen med gotta till. Det får bli 3 L vatten istället...
 
Jo! I morse fick min syster "mensvärk-liknande" känningar fast mer åt det dubbla/tredubbla hållet! Det ungefär en timme efter att hon whatsappat mig och sagt att: Vi lär väl båda två gå över tiden bara för att vi trodde annat".
De har dock lugnat ner sig nu och försvunnit men kan det kanske vara så att jag är på väg att bli moster igen inom en snar snar framtid?
 
Måste berömma min fina sambo igen. Idag har han kockat big time och gjort en klassisk steak n ale pie. Alltså en paj med bitar av kött, lök, morötter, vitlök och sen gjort en sås på Ale-öl som har fått stått och puttrat i ugnen i 1,5 timma. Jag ska med glädje smaka på dagens söndagsmiddag!
 
 
- Han gjorde till och med de klassiska löven uppepå med det som var kvar av degen!
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

Ro hit med maten nöööö :)

2012-07-15 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0