Föräldrasynd no 1 precis gjord.....

Jag har precis pratat exalterat med J om min sons bajs. Och det faktum att han har bajsat för första gången idag, fredag den 20 juli. 2 dagar efter sin födelsedag.
 
Det som jag HATAT när andra föräldrar gjort. Jag var ju iallafall inom hemmets fyra väggar och bara med min sambo. Vi blev helt enkelt bara glada att det som kommer in även också kommer ut så tarmsystemet fungerar som det ska,.. Och det får bli min ursäkt och jag kommer aldrig tala om det offentligt igen. Amen,
 
Så här ser mitt tarmsystem ut såhär två dagar efter att jag blivit uppsnittad och vårdslöst behandlad i mellangården.
 
 
 
- Det är inte 37+1 V gravid.. men det är inte Thailand 2011 heller...
Får jobba på det helt enkelt... om 6 veckor när man är tillåten att röra sig igen.

Kommentarer
Postat av: macknow

Orättvisa värld ;-) så där ser ju jag ut nu, typ.. 1 år efter snitt!! Grattis till dig :-)

2012-07-21 @ 07:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0