Höggravida kan själva!

Det har varit dåligt med uppdateringar här idag, för att jag för en gångs skull har haft något att göra under mesta delen av dagen. Jag har nämligen tagit fram tjur och envissidan i mig och skruvat ihop byrån som levererades igår, trots att vissa delar var otroligt tunga att bära upp för trappen och att magen var i vägen 99% av tiden när man ska sitta som en ostkrok och skruva. Det har tagit mig exakt hela dagen. Förmodligen 2 timmar längre än vad det skulle ha tagit om jag varit slank och fit.
 
Men jag klarade det! Och jag kunde inte motstå att stoppa ner lite saker i vissa lådor.
Just nu så tvättar jag lite neutralt färgade kläder som jag sen ska stoppa ner i lådorna och även välja ut vilken outfit som ska få följa med till BB.
 
Men smakar det så kostar det. Magen har varit konstant stenhård med sammandragningar och nu gör min rygg väldigt ont. Bäckenet är det jämna plågor med som vanligt.
 
Men jag är glad och stolt över mig själv och resultatet! Det ska väl kanske påpekas att jag förmodligen inte borde ha lyft upp byrån själv, eller burit upp själva arbetsytan upp för övervåningen och lite annat, men jag orkade inte vänta på J och eftersom det kändes som att jag klarade av det så tror jag inte det är någon större fara. Bebis har sovit mestadelen av snickeriet och har vaknat till liv nu när jag sitter ner i soffan med middagen i magen. Och så mycket mer än såhär kommer det inte hända resten av denna fredag!
 
 
 
 
- Hemnes byrå från Ikea

Kommentarer
Postat av: mami

Hur fint som helst,impad att du hade tålamodet med en IKEA byrå jag hade nog lagt ner efter sisådär 20 min ja....
O bära o grejja men asså hu fint so helst...
gosigat att du hängt upp sådär på galgar på lådorna
puss love u

2012-07-14 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0