Less på min egen blogg.

Jag börjar bli less på min egen blogg.
 
Typ: "Men kan hon skriva om något annat nu!"- less.
 
Fast å andra sidan är den här bloggen bara till för gravidsnacket och resan fram till bebis, så jag får stå ut med mig själv. När baby bab kommit ut så tror jag att jag stänger ner den här bloggen och återgår till min andra blogg som kommer utökas ganska så drastiskt med en ny kategori kallad Familj. Jag ser det nämligen som svårt att INTE skriva mycket om det då det är den största förändringen som sker i ens liv. Och de som inte gillar det får sluta läsa helt enkelt.
 
Men under tiden jag kommer på något att skriva om som även JAG finner intressant så fortsätt ( ni som inte gjort det ) att gissa på när min avkomma kommer behaga att titta ut. Inlägget är bara några scroll nedanför. Det tycker jag däremot är jättekul! Kommentarer, kommentarer, kommentarer!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0