Min barndom

Ett litet collage med bilder på hur jag har växt och förändrats utseendemässigt under min tid tills jag blev tonåring får ni här. Kommer det finnas något av mina drag i vår lilla bebis i magen eller blir det bara Jay?
 
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte jag var ett speciellt sött barn när jag var liten. Jag såg ut som en pojke mer än en flicka ( till och med fröknar på min lillebrors dagis trodde jag var storebror och inte storasyster ) Det har ju iallafall växt till sig nu, då jag inte tycker det är några som helst frågetecken på vilket kön jag har. ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

supersöt tycker jag!

2012-07-03 @ 00:36:02
Postat av: mami

Hahahahahaha näää finaste Lelle ju :)))

2012-07-03 @ 13:52:14
Postat av: Lisa

Håller med Sandra!
Och nu är du vacker som en dag! :-)

2012-07-09 @ 07:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0