Vattnet har gått!... I England!

Snabb update! Vaknade kl 03 av att det rann vatten ut efter benen. Sprang på toa och det kom mer men det var även grönt. Ringde sjukhuset och blev beordrad att komma in. Blev undersökt och ligger nu med kurva på. Har känt lite värkar sen klockan 04. Ungefär var 5 minut som varar i ca 10 sek. Är nervös och lite rädd. Känns som det enda jag vill göra är att gå på toa. Gillar inte att ligga ner i sängen men måste pga kurvan. Vill helst stå känns det som. Med bindan fastklämd mellan benen... Ska bli förflyttad till en förlossningssal snart. Får inte åka hem. På återseende ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Wiiii vad spännande! Jag vill veta som händer varje minut! :)
Lycka till fina, längtar till jag får läsa hur det var, gick, kändes! (det måste vara en förskönad version)
PUSS!

2012-07-18 @ 08:24:19
Postat av: Siolia

Verkligen spännande!! :D nu har jag nåt att uppdatera mig med under dagen medans Hallon solar. Tänk att dagen är här som du planerat så mycket för :) helt galet och hur häftigt som helst! Snart ligger det en liten krabat i mosekorgen och sprattlar <3

2012-07-18 @ 08:53:44
URL: http://siolia.se
Postat av: Ida B

Men vad faaaaan Lelle!! Du FUUUUSKAR ju nu!!! Jag skulle ju vara två veckor före dig juh!! ÅHHH, vart är min bebis??? Haha, nä men seriöst, LYCKA TILL VERKLIGEN :) Hoppas att allt går superbra! (jag är avundsjuk) ;)

2012-07-18 @ 08:57:02
Postat av: Cemo

BRA JOBBAT!! Ut skulle han!

2012-07-18 @ 20:24:58
URL: http://bulvanerna.wordpress.com
Postat av: Ida B

Åh jag DÖÖR av nyfikenhet! Vill veta ALLT om förlossningen! Berätta när du har tid och orkar!! :) Puss

2012-07-19 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0