Vattnet har gått!.... i Sverige...

Syrrans vatten gick inatt när jag helt ovetandes sov-svettades med fönstret öppet och täcket på trekvart
Det är något stort det. Inte att syrrans vatten gått utan att jag sovit utan täcke med ett fönster öppet, jag som är världens mest frusna och otrygga person när det kommer till att sova. Jag sover med täcke på i Thailand jag!
 
Dessutom så anser jag att syrran fuskar. Vi skulle ju få på samma dag ju! Kusinerna i två olika länder kommer på samma dag och allt det där!
 
Själv så är jag på vippen att fråga J om vi kan dela på hans astmaspray, så jag får någon sorts syre in i kroppen. Dock är jag mäkta rädd för den där saken. Den luktar sjukhus och när han skämtar och sprayar på mig så är det så hiskeligt kallt och blött blir det när det landar på en! Att det ska vara så svårt att få i sig LUFT!
 
 
Morgonens whatsapp-konversation med J:
 
 
- Vem bryr sig om bilar!?, här ska pippas ut unge!
 
 

Kommentarer
Postat av: kickan

Jag tänkte också pippa idag.. :)

2012-07-17 @ 15:09:46
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0